Jag vågade!

Jag har funderat på det i mer än ett år. Det är ju så snyggt, och det verkar så praktiskt och skönt - håret torkar fort, behöver minimalt med styling, och det passar bra i hop med både glasögon och alla stora örhängen som jag älskar.

Så igår var jag på min favoritsalong nere på stan igen, och frågade min frisör om hon trodde att min idé skulle fungera med min ansiktsform och mitt hår, eller om vi skulle prova något annat. !"Vi kör!", sa hon. Och det gjorde vi:

Det blev en Mohawk!
/L
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är modig kära dotter,med en sån frän ny frisyr. Kul!

2012-08-28 @ 22:23:51
Postat av: TessW

Det blev jätte fint!
Själv vågade jag mig på lysande orange/röd toning efter 5 år som naturlig.

Stora kramar Tess W

2012-09-04 @ 18:05:20
Postat av: Suzan

Brukar också köra den frissar, eller snarare synthlugg ist för moahawk, men håller på att sparar ut för tillfället o ser ut som ett jäkla troll ;)

2013-04-26 @ 17:05:32
URL: http://icanrestwhenimdead.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0