En liten dansk

I morse fick min svägerska och svåger i Köpenhamn en liten dotter!
Trots att E blev inlagd för några dagar sedan för att hon fått preeclampsi (havandeskapsförgiftning) gick allting bra. Det blev inget snitt, och både mor och barn mår fint men ska ligga kvar några dagar för observation.

Lilla M var planerad till den sista oktober, så hon är ju bara några veckor tidig, och hon är SÅÅÅÅ söt!

Jag är så jublande glad att det gick bra - välkommen till världen lilla underverk!
D har blivit morbror, och det känns som att jag blivit moster eller faster
(fast det har jag ju inte - blir jag tant åt den lilla, eller finns det något annat ord?) -
så jag låtsas att hon är mitt syskonbarn också :)


/L

Kommentarer
Postat av: Tess W

Grattis!

Klart du blivit faster eller åtminstone ingift faster!

Så resonerar i alla fall jag.

Jag är faster åt 5 fast bara 3 egentligen.

Jag har en hel och en halv brorsa också fast för mig är de lika hela båda två!!



Håller fortfarande tummarna för er och tänker inte släppa dem förrän eran mini ligger i dina armar livs levande!

Har lite svårt att göra vissa saker förstås men jag släpper dem inte ;)



Stora kramat Tess W

2011-10-05 @ 18:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0