Frisyren

Ny årstid, ny frisyr. Jag visade upp den här bilden på Robyn för min frisör:


Här är resultatet:


Vi såg delar av konserten och hela dokumentären som sändes om Robyn på SVT förra veckan, och jag blev så inspirerad av hennes coola stil. "Det är ju vår nu, så det är bara skönt att bli av med lite hår, och om det blir dåligt växer det ju snart ut igen", tänkte jag. Men, det blev ju riktigt bra den här gången också! Tror att jag har hittat ett ställe som jag alltid kan gå till när jag behöver klippas. Jag har haft olika frisörer varje gång än så länge, men de är ju duktiga allihop, så det kvittar vem det är som håller i saxen/rakapparaten.

/L

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fint det blev! Den här frisyren var otroligt klädsam och tuff!! Jag är så glad att du har hittat till 'mitt ställe' och gillar det! :-D

2011-04-26 @ 17:28:11
Postat av: Memman

SCHNYGG!! Superfint och vågat!

Eller det är du ju alltid iofs. ;)

2011-04-27 @ 14:20:24
Postat av: Hanna-Kristine

Super snyggt, själv letar jag frisör i Östersund, blev så besviken förra gången jag var iväg och klippte mig. Det gäller att hitta guldkornen och det verkar du ha lyckats med.



Massa kramar

2011-04-27 @ 18:52:20
URL: http://hannaleker.blogspot.com
Postat av: Tildas mamma

Åh, så snyggt! En 10-poängare, helt klart :-)

Kram, Tildas mamma

2011-04-28 @ 22:41:31
URL: http://tildasmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0