Grattishälsning (nr 4) till världens bästa Moster M

Eftersom den här bloggen heter livetefteralice av en anledning: för att jag ska kunna skriva om både det som gör ont och det som är bra, vardagligt och kanske till och med tråkigt i livet efter vår dotters för tidiga födelse och död kommer här ett inlägg om något helt annat än sorgen efter tre små barn.

Idag är det min systers 25-årsdag.

Eftersom hon har flyttat till Oslo kan jag bara använda mig av internet och telefon för att gratulera henne, men det gör jag å andra sidan med besked :)

M, du är världens bästa syster och moster! Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig i mitt liv och jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig.

Ha en underbar födelsedag!




Kommentarer
Postat av: Maria

Jippiii! Hurra för miiiig :)

2010-03-18 @ 18:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0