Och på samma tema...

...såg jag ytterligare en artikel som gjorde mig förbannad (och det hjälpte väl inte att jag redan hade en dålig dag och har gråtit en del):

"5-åringens liv är i fara".

Ett solklart fall som visar på varför föräldrars rätt till sina barn inte någonsin borde få gå före barnets bästa. Och faktiskt, vill jag påstå, ett  argument för varför inhemska adoptioner borde göras enklare så att de blir fler.

Den här lilla pojken skulle kunna ha det så mycket bättre hos en familj som klara av att ta hand om  honom så som han förtjänar. Och socialtjänstemännen borde få sparken!


/L

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jamenvaf..! Vad är det för FEL på folk???



Kramas

2010-07-23 @ 17:25:36
URL: http://ugglefot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0