En lykta till Eskil och Max

När vi gick omkring i butiken på Kosta-Boda glasbruk i går kom jag på att vi ju borde passa på att titta efter ljuslyktor till pojkarna.

D och jag tittade på många olika modeller, men det var först när jag såg den här som det kändes så rätt att jag blev tårögd (vilket säkert förstärktes av att REM:s "Everybody Hurts" spelades i butikens högtalare).



Två barn som håller varandra i handen, det var ju nästan omöjligt att inte koppla det till våra fina små pojkar!

Så då blev det en ljusstake till båda två, istället för en var som jag tidigare tänkt, och dessutom får andra barn chansen till ett bättre liv samtidigt som vi hedrar och får minnas vår Eskil och vår Max.

Det blev ju jättebra!

/L


Kommentarer
Postat av: Sofia

Den var jättefin och kändes verkligen som deras ljusstake!

2010-07-07 @ 11:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0