Pausbilder


Jag förstår att många har tröttnat på snön nu, men eftersom jag bor i en stad har jag förmånen att slippa det mesta av besvären och kan njuta av hur vackert och ljust det är när allt utomhus får ett tjockt vitt täcke. De här bilderna tog jag när vi var ute och promenerade igår. Översta bilden visar allén som vi följer när vi ska ner mot stan, en av de vackraste promenadvägar jag sett!



Jag vet inte vad det är för sorts träd, men det påminner mig om kinesiska och japanska naturmålningar. Huset i bakgrunden är ett av de vackraste jag sett, men eftersom det bor folk där känns det lite elakt att läga ut fler bilder.


Till och med vårt ful-charmiga vattentorn ser bättre ut i det här vädret! :) Någon annan som kommer att tänka på filmen "Men in Black"?

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0