Att strö salt i såren - del 3
Idag kom svar från Pampers.
Jag är inte riktigt nöjd, vad tycker ni?
Pampers [ ref:00D7JViV.5007AH684:ref ]
Från: '"P&G Western Europe" <[email protected]>
Skickat: den 13 oktober 2009 07:10:39
Hej Lina,
Vi beklagar verkligen för detta och tackar för att du tog kontakt med oss angående Pampers.
Vi har följt upp dina detaljer och har nu avregistrerat dig ur vår databas.
Om du har fler frågor eller synpunkter när det gäller våra produkter är du
varmt välkommen att ta kontakt med oss på nedanstående telefonnummer eller e-post adress.
Vi genomför en undersökning om hur du upplever vår kundservice.
Vi skulle verkligen uppskatta om du kunde ta några minuter och svara på några frågor i en enkät?
För att delta vänligen kopiera den följande länken in i din webbläsare. Tack för hjälpen! http://webcollect.viewscast.com/pgccibSwedish/?country=12
Med vänlig hälsning
Jonathan
PROCTER & GAMBLE KONSUMENTSERVICE
[email protected]
Han borde kanske bli politiker. Det var ett väldigt dåligt svar. Undrar hur många som råkat ut för detta?
Sorgligt att ett så stort företag inte kan bättre.
Kram
Tyckte det var ett dåligt svar. Men samtidigt kan du ju delta i kundundersökningen och ge dem BOTTENbetyg morr
Kram från Gbo
Lite väl formellt..Jag fick efter att ha förlorat barn ngt brev från Trygghansa, där det stod "till dig som snart ska få eller redan har fått barn". Jag skrev ett brev dit och berättade vad som hänt och bad dem att inte skicka sånt till mig. Jag fick faktiskt ett samtal från Trygghansa av en mkt nervös person som bad så mkt om ursäkt för det som inträffat och beklagade sorgen. Det var strongt gjort tycker jag. Detta var inte lika strongt gjort.