You're my best friend

Ok, så det är kanske lite fånigt/smörigt/onödigt/lägg till valfritt beskrivande ord, men när jag satt och letade efter texter till Alices annons idag kom jag att tänka på en sång som (av helt annan orsak ) redan betyder väldigt, väldigt mycket för mig. Vi spelade den som "in-marsch" på vårt bröllop förra sommaren och varje gång jag lyssnar på den gör den mig glad och rörd, för den säger precis det jag känner för D. Och med Alices födelse och död har den fått extra mycket betydelse.

Min man.
Alices pappa.
Min bästa vän.

Utan honom skulle jag inte klara av en enda dag med min sorg, för allt blir lite bättre när vi är tillsammans. Vi är varandras största stöd och jag är så tacksam för att vi fortfarande kan prata öppet om alla våra tankar och känslor, som vi alltid har gjort.

Lyssna på texten och titta på "musikvideon" med Queen här:

Är det förresten någon av er läsare som vet hur man gör för att lägga in videolänkar?!

/L

Uppdatering: Här kommer länken! ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Visst är de otroliga våra gubbar. Tänk att vi hittade så "rätt" båda två. :-)

Jag har itne ens ord att beskriva vad jag känner för Pontus, det blir bara massor med rader med kärleksförklaring rabbel på rabbel hihi



Jo länkar i bloggen

Ska du ha en videolänk från youtube så kopierar du den adress som står till höger om klippet under "Bädda in"

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xdpRh8LA9NM&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xdpRh8LA9NM&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Iallfall gör du så när du skapar inlägget i din blogg och vill få in den som en ruta med videon direkt, vet inte hur det blir här nu men testar :-)

2009-11-21 @ 15:50:23
URL: http://pel.blogg.se/
Postat av: Petra

Nej det gick ju inte här, men när du ska skriva ett inlägg i bloggen är det en så lång kod du ska ha, den där är direktkopierad från Youtube "Bädda in".



Detta var den jag länkade till

http://www.youtube.com/watch?v=xdpRh8LA9NM



Eller var det nån annan slags video du menade?

2009-11-21 @ 15:51:53
URL: http://pel.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo, tur har vi haft, fast du hittade ju rätt på en gång medan jag fick lov att försöka fem gånger först! :)



Tack för tipset min vän (tänkte nog att du kanske visste), jag ska prova snart!

2009-11-24 @ 08:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0