Solvända

I går kom mitt paket från Spädbarnsfonden med en ny faktura och två pins från Solvända-kampanjen. Jag har också skickat ett sms och skänkt pengar till kampanjen, som samlar in pengar till forskning om netonatal död.

Visst är det fina? Den andra har jag redan satt på min jacka.


Anledningen till att jag behövde skicka efter en ny faktura var att jag för första gången råkat ut för vad många säljare på Tradera kallar för "Postens slarv". Mitt kuvert hade skadats i hanteringen och innehållet ramlat ut. Väldigt snällt av Spädbarnsfonden att skicka mig två nya pins fastän det inte var deras fel att de försvann, tycker jag.

Så här såg originalfakturan ut:



Det var lite svårt att tyda den :)

Imorrn bär det av hemöver! 12 timmars bussresa varav två är väntetid på Stockholm C :( 
Men det är det värt!

/L

Kommentarer
Postat av: Karolin/Min blogg och jag

Ja, det är fina pins. Var just inne och tittade på Spädbarnsfondens webbutiksida och såg en massa fina barn i händer och smycken. Vi försöker regelbundet stödja Spädbarnsfonden, jag vet hur viktigt varje bidrag är dit. I juletid stödjer vi också alltid Willefonden, mamman till Wille, Emma och Hugo som dog som barn i en hemsk hjärnsjukdom "träffade" jag i cyberspace för många år sedan, och jag tänker alltid som oftast på de tre syskonen, också viktigt att stödja tycker jag.

2009-12-02 @ 11:11:52
URL: http://www.omunkavlad.wordpress.com
Postat av: Daniel Wilén

Vad kul att se att du delar med dig av det stöd du ger till kampanjen och forskningen. Det kan säkert motivera fler att göra som du. Tack!



/Daniel

2009-12-07 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0