Några bilder


Den sista magbilden, tagen på morgonen den 25:e innan vi åkte till det sista bedömningssamtalet på sjukhuset.

Och så tycker jag nog att det är dax att visa några bilder på vår guldklimp :) Det kommer inte att bli en massa sådana på bloggen framöver, jag vill vara lite försiktig med att publicera bilder eftersom man aldrig kan veta var de hamnar och eftersom inget som läggs ut på internet någonsin försvinner helt. Men fortsätta att blogga kommer jag att göra :)

Då så. Det här är bilden vi publicerade på Ackis webbissida. Den är inte så jättebra, men ändå. Det verkar finnas vissa likheter mellan webbisbilder och körkorts/id-kortsfoton - de flesta ser lite konstiga ut på dem, oavsett hur bra de ser ut i verkligheten :)


Hon var inte alls på humör, och jag fick ge henne mitt lillfinger att snutta på som tröst. Det gjorde ju att min arm kom med på bilden och det gav inga bra bilder. Så det blev till att snabbt ta ut fingret och ta en bild innan hon hann bli arg igen, och därför tittar hon till vänster och drar ihop munnen på bilden.  


Den här bilden från några dagar sedan tycker jag mycket bättre om.


Så här tillbringar vi mycket tid, Dorothea och jag. Hon sover mycket på sin pappas bröst också, men det får ni ingen bild på.


Hon gillar både Totoro-filten och sin vagn.

/L

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Va många fina bilder att titta på! Kramar. Vi ses snart igen.

2012-05-05 @ 13:20:33
Postat av: Mamma till N, lillebror och Lilla O

Lycka och sorg på samma gång! Njut, njut, njut av lillasyster, det är ni så väl förtjänta av efter alla dessa år och tårar.



Alltid lika härligt att se livslevande bäbisar i mammas famn, precis som det ska vara.



många kramar

2012-05-05 @ 14:59:44
Postat av: Tess W

Jaså det var HON som bodde i 1:an!!

Vilken liten gobit!

Det har ni gjort bra!

Sköt om er och ta vara på tiden den går alldeles för fort, hon som sitter i mitt knä just nu var så där liten alldeles nyss men enligt henne fyller hon snart 12 år!

Alldeles för fort går tiden!



Stora kramar Tess W

2012-05-05 @ 20:00:42
Postat av: Anna

Men vilken underbar liten guldklimp! Vad mycket hår hon har, det hade min M också ;)

2012-05-05 @ 23:35:12
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Malin

Åh vad härligt att "se" er! Vilken underbar liten tös ni har fått, helt ljuvlig! Ta hand om er!

2012-05-07 @ 08:11:20
Postat av: Gunilla

Såå söt! Kram.

2012-05-07 @ 21:12:48
Postat av: Terese

Men guuud vilken liten sötnos ni har fått. Helt underbar. Grattis igen :)

2012-05-09 @ 22:53:57
URL: http://teresemittilivet.blogg.se/
Postat av: Annica

Men så himla, himla fin..Så ljuvlig och söt..och så många, många fler fina ord, helt underbar..

Jag behöver inte säga till er att njuta, helt övertygad om att ni gör det så mycket som det bara går och jag hoppas det går bra för er och lillan..

Jag är så glad för er skull, så glad att tre syskon inte fick sällskap denna gång!



Kramar

2012-05-13 @ 22:20:56
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0