Senaste fyndet

Jag lyckades knipa en Lundgrens-burk på Tradera förra veckan - en för "Chaking thé" i riktigt fint skick förutom en liten missfärgning mitt fram av gammal tejp (arkivarien i mig har verkligen börjat avsky tejp och annat plastmaterial för hur det förstör både papper och andra gamla föremål). Designen och färgerna på det här märket är lite mer nedtonat än de andra, men jag gillar den! 

Tyvärr var den fina burkan lite för stor för att ha lösvikts-te i (när ska jag lära mig att kolla måtten ordentligt innan jag budar?), men det blev bra ändå.







Den fick plats i skåpet och inhyser numera mina mer ovanliga tepåsar (bla te från Taiwan och Singapore som jag fått av Ds gulliga svägerska):





/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0