Idolbilder ;)

Minis mormor har frågat efter bilderna från ultraljudet, och på Mini i hennes etta, så här kommer de:


Det är ju profilbilder allihop, men hon håller armar och ben på lite olika ställen. De är lite suddiga, dels för att hon när de togs av maskinen roade sig med vad hennes pappa kallar "att dansa bebisdansen" dvs snurra runt och vifta med ben och armar, och dels för att jag har fotat av bilderna. Och de är väldigt glansiga.


Här ligger hon i allafall med armarna utmed sidorna, och benen är utanför bild.


Här har hon båda händerna uppe vid ansiktet, och ena benet uppdraget mot magen (det vita strecket till vänster i bild är hennes smalben).



men ena handen vid huvudet (fingerbenen syns som en rad prickar, med tummen nedanför), ena benet uppdraget mot magen (tårna syns som pickar i övre vänstra hörnet).


Och här är jag inte helt säker, men tror att hon har ena handen på bröstet.

/L

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för att jag får se profilbild på dig och idolbilder på Mini= Kul!!

2011-11-28 @ 19:19:47
Postat av: Maria

Jättebra ul-bilder ju!! Vad mysigt :) Och jättefin mage kära du!

2011-11-28 @ 19:40:23
Postat av: Tildas mamma

Åh, vilka superfina bilder på Mini. Och många dessutom :-)

På den näst sista bilden ser det ut som att man ser ansiktet, med blundande ögon och en liten leende mun. Säkert inbillning från min sida, men för mig ser det ut som att lilla Mini ler :-)

Kram, Tildas mamma

2011-11-28 @ 20:02:14
URL: http://tildasmamma.wordpress.com
Postat av: Anna

Åh vilka fina kort! Det är så häftigt att man kan se dem redan i magen och sen när de föds så ser man så tydligt att de redan nu har sin profil klar. Hon är jättefin!

2011-11-30 @ 12:50:11
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Annika

Härliga bilder! Är så glad att det går bra, även om jag vet att det ibland kan kännas som att oron ska gå överstyr. En härlig etta ser det ut som att lilltjejen bor i :-) //Annika.

2011-11-30 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0