Fem platser kvar

Nu är det bestämt att jag tentar den 8:e, och det känns lite bättre att ha ett klart mål att plugga inför.

Med min inbjudan till Hantverksutmaningen ute på Facebook är vi nu fem stycken: vännerna KL och AO hänger på Hanna, Petra och Memman i att byta hantverk med mig. Faktum är att Memman redan har gjort färdigt sitt projekt, och jag är jättenyfiken på vad som kommer att dyka upp i mitt brevinkast.

Det sporrar mig till att börja så snart tentan är klar. Tänker mig att jag överhuvudtaget ska sy mycket i sommar, min fina, nya symaskin har varit nästan pinsamt oanvänd sedan vi flyttade hit.

/L




Kommentarer
Postat av: mamma

Vi håller alla tummar 8/6. Får jag ställa mig på kö med mitt livstycke? Kramar mamma.

2011-05-27 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0