För nio år sedan

För nio år sedan:
...hade jag nyss insett att jag älskade en person som jag bara hade känt i några veckor.
...fick jag bevis efter bevis på att här fanns någon som tyckte om mig trots att jag var sjuk och kunde vara väldigt påfrestande att umgås med.
...hoppades jag att jag hade hittat en person jag kunde leva resten av mitt liv med.

Och idag vet jag att trots att vi har gått, och fortfarande går igenom så fruktansvärt svåra saker, och trots att vi båda är väldigt annorlunda människor idag än vi var då, så är D det bästa som har hänt mig.

Bara vi är tillsammans blir allt det hemska lite mer uthärdligt, och vår kärlek till varandra blir bara starkare och djupare.

De första nio åren är bara början!

/L



Kommentarer
Postat av: Petra

Du kan nog aldrig tro hur glad jag blev när jag hörde talas om den här herr D första gången. Du var så glad och skrev så innerligt glädjande om honom.

Du förtjänar det absolut bästa gumman (ni båda) och både du och jag verkar ju ha hittat rätt "gubbe" för oss, som tar oss trots skavanker och tokerier ;-)



Kram kram kram

2010-09-16 @ 12:11:10
URL: http://pel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0