Väntar...

...på min nya symaskin som kommer med bussgods från Stockholm. Det är första gången jag har köpt en fabriksny maskin och den var inte direkt billig heller (men kostade mindre än ordinarie pris) så jag är lite nervös över att något ska gå fel.


Fin va? Janome Easy Jeans ska vara världens mest sålda symaskin, och jag har bara sett positiva omdömen och kommentarer om den. Den kan sy i allt från chiffong till segelduk eller flera lager denim och har 22 nyttosömmar, bland annat för stretchtyger. Nu ska här bli sömnad av! :) Mina högar med projekt som ska lagas och ändras växer för varje år, och jag har massor med idéer för barnkläder. Egentligen vågar jag väl inte sy något till Ärtorna ännu, men om jag intalar mig själv att jag syr bara för att det är roligt och att det alltid går att skänka bort eller sälja annars så ska det nog gå bra.

Det lär komma en recension senare... ;)


/L

Kommentarer
Postat av: Sofia

OooH! Spännande!! :-D

2010-02-15 @ 14:47:36
URL: http://socka.blogg.se/
Postat av: Maria moster

Liinaaaa... Jag vill inte läsa om symaskiner. Jag vill läsa om tvillisar :)

2010-02-17 @ 21:44:50
Postat av: Anonym

Moster: min blogg, mina regler! :)

2010-02-18 @ 10:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0