Vecka 8

Jag har kommit in i den där jobbiga perioden tidigt i graviditeten när jag är känslosam, orkelös, illamående och fryser som en liten blå gris i ett isbad. Känner mig lite meningslös när jag inte orkar med att göra någonting vettigt och vill bara få tillbaka energin så fort som möjligt så att jag kan bli klar med hemtentan och lämna in uppgifter för examen.

Hoppas på att järntabletterna jag har börjat med på BMs inrådan kan hjälpa lite också, jag har haft ett ganska lågt järnvärde åtminstone sedan rutinkontrollen efter förlossningen (men förmodligen ännu längre än så).

Tycker fortfarande att det är jobbigt att tänka på att det snart är jul, vill att det ska bli mysigt och bra men tänker ju hela tiden att Alice skulle ha varit med. I går när vi släpade oss hem från stan i kylan fick jag kämpa mot gråten när vi kom i höjd med krematoriet och jag började tänka på att hon är borta. 

Jag saknar henne så mycket! Min lilla, lilla älskade unge.

/L




Kommentarer
Postat av: Sofia

:-( Det är urdjävligt att hon inte är hos er :-/

2009-12-21 @ 11:13:48
URL: http://socka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0