Presenter till Mini

Det har varit lite tyst här på sistone, och det beror på att jag har varit så upptagen med annat. Bortskämd med besök och presenter har jag blivit tre dagar i rad nu. I söndags av mina föräldrar, min syster och min svåger, på måndagen en kär vän och hennes lille son, och nu idag en annan kär vän och hennes son.

Syster/moster och svåger/"morbror" D har precis kommit hem från en långresa i Asien, och hade med sig jättefina presenter till vår lilla Mini:


Pyttesmå Converse-tofflor,


och två bodys till sommaren. Den blommiga hade M valt, och den gröna med den söta bläckfisken kom från D.


De här jättefina handdockorna var "både till Mini, mamman och pappan" :)



De är helt underbara, vattenbuffeln och apan.

Jag och D fick också presenter, men de tar vi en annan gång.

Av vännen K med familj fick Mini det här:


Den skimrande barnkammarboken, med en CD så vi kan lära oss de sångerna som jag inte fortfarande kommer ihåg från min egen uppväxt. Med en musikalisk mamma som dessutom jobbade ett tag som dagbarnvårdare, plus att jag gick på både kyrkans barntimmar och musiklekis har det fastnat MÅNGA barnsånger i mitt huvud, och jag kände igen de allra flesta i boken.

Den söta Barba-familjen kan hänga i vagn eller i sovgungan som vi köpt av K, jag ska fixa en bild på det sedan.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0