Minis milstolpar - vecka 36

Och idag vid 16-tiden ryker cerklaget.

Jag är nervös för att det ska göra ont, eller åtminstone vara obehagligt, men läkarna påstår att det inte behövs nån bedövning och då får jag väl lita på det. Jag ska ligga i en vanlig gynstol, och så klipps bandet upp och dras ut av samma läkare som var med och sydde fast det. Sen ska jag troligtvis ligga kvar någon eller några timmar för observation, och om förlossningen inte startar eller något annat oplanerat händer får vi åka hem igen.

Snart du, min lilla Mini - då ska vi låsa upp dörren till din etta så att du kan komma ut när du vill! :)

/L

Kommentarer
Postat av: Annika

Spännande!!! Lycka till!

2012-03-28 @ 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0