Här har du nya bilder, mamma :)



"Kommer det inte nån ny bild snart?" frågade min kära moder häromdagen. Vi har ju fortsatt att fota magen, men jag har helt enkelt glömt bort att publicera bilderna. Det har varit och är mycket annat att tänka på, som skolarbete till exempel.

Men, här kommer en magbild från förra veckan, tagen på dagen då vi kommit lika långt med Mini som vi tog oss med Alice. 23+6.

Jag HAR bilder från den här veckan också, men dem är jag missnöjd med, så du får vänta tills D hjälpt mig att ta nya i helgen, mammsen min.

Mini verkar fortfarande må bra därinne - hon sparkar mycket och ofta så det både känns och syns på utsidan (men när jag tar fram kameran för att försöka filma hur magen rör sig slutar hon alltid, den busungen), och D blev sparkad på örat när han försökte lyssna på hennes hjärtljud häromdagen :)

Vi spelar musik för henne (diverse klassiska stycken, mest från Tchaikovskys Nötknäpparen, och så instrumentell filmmusik - bla från Totoro och Spirited Away), och Tösen låg senast i förmiddags i mitt knä med framtassarna på min mage och spann för bebisen.

Förresten - har jag sagt att i och med att vecka 25 började så är vi officellt i tredje trimestern? Magiska ord, som fick mig att gråta de första gångerna jag sa det högt. Jag trodde aldrig att vi skulle komma hit, men här är vi nu. Återstår bara att se hur långt in i sista tredjedelen som Mini vill stanna i magen...

Ja, och så har vi bestämt oss för ett flicknamn och ett pojknamn (bara utifall att beskeded från rutin-UL inte skulle stämma) som vi är jättenöjda med. Fast, de är hemliga än så länge.

/L


Kommentarer
Postat av: mamma.

Tusen tack för fin bild på er båda!! Kramar.

2012-01-14 @ 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0