Pojkarnas annons



Igår var den i tidningen, idag dök den upp på nätet (ja, fast jag har ju redigerat just den här versionen lite..). Det blev väldigt fint, jag är så nöjd jag kan bli med att tvingas åstadkomma en fin dödsannons till mina barn. Samma bild som den Alices annons hade, och en annan fin text, så att det samtidigt blir lite personligt. Och rubriken är viktig, så att det syns att det är så vi ser dem: som våra söner, våra barn. Vår Eskil och vår Max.

Det är tungt idag, de borde ju ha varit här först nu. Friska och levande. Mitt och deras pappas liv borde just nu ha varit upp-och-ner vänt av att vara småbarnsföräldrar till tvillingar, och inte ett kaos av sorg, tårar, längtan och tusen "tänk om".

/L




Kommentarer
Postat av: karolin, min blogg och jag

Jättefin annons. Sänder många varma tankar till killarna och till er och jag önskar att ni hade fått ha dem hos er.



Kram Karolin

2010-07-31 @ 12:35:13
URL: http://omunkavlad.wordpress.com
Postat av: Sofie

Grattis på födelsedagen Max och Eskil! Jag åt en extra bit tårta för er idag (jordgubbar så klart). Ni delar den här dagen med mig, så det så!

2010-07-31 @ 20:38:37
URL: http://ugglefot.blogspot.com
Postat av: E

Vilken fin annons, den lyser verkligen av er kärlek!

2010-08-01 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0