Kusinträff

Nu har vi äntligen fått träffa Ds syster, hennes man och deras lilla dotter M. Det var första gången kusinerna fick se varandra, och självklart togs det en MASSA kort, men eftersom M är ett litet energiknippe på åtta månader var hon lite svårare att fånga på bild än vår Lilla D (som ju är så illa tvungen att ligga ganska stilla pga skenan). De här bilderna tog min svägerska, och jag har fått tillstånd att dela med mig av dem.


"Hej kusinen! Ska vi dra iväg på bus?!


"Vad liten du är!"

Visst är de söta? Åh, vad jag hoppas att de ska komma bra överens och ha mycket roligt tillsammans när de blir större.

/L



Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka härliga bilder! Ge det nåt år så har de massor av glädje av varandra =)

2012-06-15 @ 20:55:08
Postat av: AnnasViktiga

Vad roligt med kusiner som är så nära i ålder!

2012-06-17 @ 21:30:49
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0