Minnesgåva

Jag vet att bilderna är ganska kassa, men jag måste bara visa vad som kom med posten idag.
Pojkarnas fina morföräldrar har gett en gåva till Spädbarnsfonden i deras namn!
Det är den tredje gången vi har fått hem ett sånt här brev (de två första kom till begravningen - ett från mina fina klasskamrater V och E, och ett från min kära faster med familj) och varje gång gör det mig så glad och rörd.

Och idag är jag också såklart väldigt sorgsen, för att mina föräldrar inte fick köpa födelsedagspresenter till sitt andra och tredje barnbarn istället. Men mest är jag glad, och stolt över att mina älskade söners minne bidrar till allt det fina och viktiga arbete som Spädbarnfonden uträttar.

Imorgon ska jag också göra en insättning för att hedra vår Eskil och vår Max.






/L

Kommentarer
Postat av: Hannah

Först och främst vill jag beklaga det som ni varit tvungna att genomgå!!



Vilken fin gest att skicka in en gåva! Fint av dem att verkligen visa att de saknar sina barnbarn. Jag tycker att jag märker väldigt tydligt att de runt oss inte riktigt vill prata om det som hänt, de tror säkert att de gör oss ledsna, för det är dock bara snart fem månader sedan vår lilla Livia dog, så glömt har de såklart inte gjort. Men det skulle kännas så mycket bättre om någon sa något, om de nämnde henne. De kunde bara säga att idag skulle Livia ha varit åtta månader, eller idag är det fyra månader sedan Livia begravdes och så vidare. Men det är väl svårt antar jag.... Jag har suttit och tänkt på detta massor idag, så det kom så lägligt ditt inlägg.



Hoppas det går bra på det nya stället som du är och jobbar på. Och du, jag läste tidigare, DU BESTÄMMER NÄR OCH VAD DU VILL BERÄTTA!!



Ha det så bra! Kram

2011-03-10 @ 16:11:58
URL: http://hannahsskrivterapi.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Kram till dig på pojkarnas dag.

Vad jättefint att dina anhöriga tänker på dem!

Det har inte mina föräldrar gjort.

2011-03-10 @ 17:10:43
URL: http://www.mist-ett-barn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0