24+0

Idag är jag mer gravid än jag någonsin varit.

Jag har bestämt mig för att inte stressa sönder mig genom att kämpa ihop ett PM i digital dokumenthantering nu (det skulle ha varit inne i förrgår men jag hade tagit fel på dag) utan mailade en av våra lärare och kom överens med henne om att skriva hemtentan nästa vecka när denkommer ut och lämna in PM senare när jag känner att jag orkar. Istället ska jag jobba på uppsatsen den här veckan, och det är jag väldigt peppad för.

Min underbara D kom hem från stan med vår nya bärbara dator idag (den gamla som jag använder  är sex eller sju år gammal och har börjat låta konstigt, och har dessutom haft mjukvaruproblem en längre tid. Nervöst när jag skriver uppsats, även om jag har back-up på USB-minne).

Som om inte det var nog hade han varit på Annelie K och köpt praliner till mig!

Det är en bra dag.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0