De senaste fynden

Jag var på Cappella igen i veckan, och kom för ovanlighetens skull bara hem med tre saker -


två böcker,


och en TOBI. Jag har ingen aning om ifall det var ett bra köp, men enligt personalen på Cappella hade den testats och fungerade (och annars fick jag komma dit med kvittot och få tillbaka mina pengar). Mitt trogna gamla strykjärn (som jag fick i examenspresent när jag gick ut gymnasiet för elva år sedan) håller på att ge upp, så jag tänkte att eftersom den var relativt billig (250 kr - 25 % studentrabatt) så kunde jag ju passa på och åtminstone använda den tills jag köpt ett nytt ångstrykjärn.

Det var INTE helt lätt att få hem den på cykel, eftersom den inte går att ta isär i så många delar, men det gick! :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0