Sökes: fler informanter

Det börjar ordna sig med uppsatsen.
Jag har fått tag på informanter, haft första kontakten med min handledare (som verkar jättebra och gav mig massor med pepp) och har börjat skissa lite på de första avsnitten.

Men jag skulle fortfarande behöva lite mer hjälp, så nu söker jag två änglaföräldrar (mammor eller pappor) som skulle kunna tänka sig att bli intervjuade via Skype, mail eller något chattprogram, till mina testintervjuer.

Deras svar är alltså inte tänkta att hamna i själva uppsatsen, utan mer att fungera som ett sätt att testa mina intervjufrågor.  

Känner du läsare dig manad, eller känner du någon som kanske skulle kunna tänka sig att hjälpa till?

Kommentera här i bloggen, eller maila mig på [email protected]

/L

Kommentarer
Postat av: Memman

Hjälper gärna till om jag kan :)

2011-10-26 @ 12:48:45
Postat av: Camilla Svedberg Grill

Hej

Jag ställer gärna upp om du fortfarande behöver personer till dina testintervjuer.



Hälsningar

Camilla

2011-11-02 @ 08:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0