Alva och Tyras lillasyster

Som jag har hållit tummarna de senaste veckorna för att inget skulle gå snett så här på slutsträckan för Annica och Mats, som förlorade sina tvillingflickor för snart två år sedan. 

Deras tredje barn ville nämligen stanna kvar i magen tills tio dagar efter sin beräknade födelsedag, men igår kom hon - lillasystern!

Jag blir lika glad varje gång andra föräldrar som vi äntligen får syskon till barnen som inte kunde stanna kvar, speciellt de som har det extra kämpigt med ofrivillig barnlöshet eller ärftliga sjukdomar i familjen.

Välkommen till världen fina "Lillasyster", och ett stort grattis till din mamma och pappa!

/L

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack så mycket:) jag håller mina tummar för er och att vi en dag får läsa roliga nyheter här om ett syskon som har anlänt, hoppas, hoppas, hoppas..Kramar

2011-11-30 @ 15:36:14
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0