Dag 12 - I min handväska

Tja, handväska och handväska. Jag måste ha så mycket med mig till skolan i vanliga fall, och nu till praktiken, att jag inte får plats i en sån.

Jag har en ryggsäck. Den är grå med en matchande broderad logga från Ds gamla jobb i Kalmar.

I den har jag en vanlig dag minst detta:
plånbok,
nycklar,
mp-3spelare,
extra batterier till mp3-spelaren
pennskrin,
mapp med skolpapper,
anteckningsblock
matlåda,
lite frukt,
en vattenflaska,
försvarets hudsalva,
en reseförbackning med hudkräm,
en karta värktableter,
och minst ett paket näsdukar.

När jag har skola har jag dessutom en termos med te med mig, och nu på praktiken ofta kameran, så att jag kan dokumentera det jag jobbar med. Just nu har jag också med mig min mobil-laddare eftersom batteriet i telefon inte är helt pålitligt.

Bilder på allt (eller i alla fall en del) av det här får ni någon annan dag, nu ska jag göra mig en kopp te och försöka kurera min onda axel (sträckte mig nog på träningen igår) och vänta på att klockan blir åtta så att tvättiden är slut och vi kan fira vår "nio-år-och-sex-månaders-dag" med varsin semla. :)

/L 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0