Och läskurserna då?

Jo, jag fick godkänt på båda. Efter ett näsblod och två timmar som för mig kändes plågsamt fyllda av hummande. Tack och lov verkade även läraren tycka att upplägget på kursen kanske inte hade varit det bästa (det var första gången de anordnades, och han såg den lite som en försöksomgång inför nästa höst, då de antagligen blir obligatoriska), så han var snäll i sin bedömning. Det är väldigt svårt att kunna plocka ut det viktiga i nästan 2000 sidor text om man inte har en aning om vilka kunskaper läraren efterfrågar eller hur examinationen kommer att vara utformad. 

Så, jag är missnöjd med min prestation, men glad att jag läste kurserna och väldigt lättad över att vara godkänd.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0