Ge mig pepp!

Sitter med sista frågan på den gamla hemtentan, och det är så tråååååååååkigt.

Dessutom jobbar Busschauffören min natt idag igen så det enda sällskap jag har är stans sötaste katt (vilket iofs inte är så illa) som kommer förbi och vill bli klappad på magen då och så, och avsnitt av "Sommar i P1" från förra året som jag poddar.

Och det regnar.

Och jag har inget godis hemma, och slut på mynta till teet (och det regnar).

Och det känns som att jag har hundra andra saker jag hellre skulle göra just nu än försöka blaja ihop en jämförelse av arkivredovisning av den traditionella svenska varienten och den nyare internationella standarden ISAD(G).

Gnäll, gnäll, gnäll.

/L


Kommentarer
Postat av: mamma

Pepp !!!

2011-06-17 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0