En oväntad gåva

När vi kom hem i förrgår låg det ett brev från Spädbarnsfonden i hallen. Jag trodde att det var en bekräftelse på insättningen som jag gjorde till Alices minne, men det var det inte. Istället innehöll kuvertet ett gåvobevis på en minnesgåva för alla tre barnen, från en gammal kär vän till mig. Eller till minne av "tre små kottar", som det stod på kortet. Där fanns också en fin text, som jag gärna vill dela med mig av:




Som alltid blev jag så glad och rörd av att veta att andra också minns barnens dagar, och tänker på min familj.
Tack snälla, underbara Z, för din omtanke!

/L

Kommentarer
Postat av: zara

<3 <3 <3 Nu blev jag alldeles rörd :`)<3 <3 <3

2011-07-08 @ 20:29:51
URL: http://www.letsfaceit.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0