Dag 10 - Det här hade jag på mig idag



Fasen vad svårt det är att fota hela sig själv, även med spegel. Ungefär så här ser jag ut, och det här har  jag på mig:

Mörkblå jeans med smala ben från Lindex.

Oblekt/grönt bälte från H&M.


Stickade grå raggsockar med blå rand.


Svart linne från H&M (under tunikan).

Svart tunika från Gina Tricot.


Lång grå kofta från Kappahl.


Turkos schal med gul kant (en gammal favorit, köpt  i London på en "charity shop" , eller "välgörenhets-second hand-butik").

Glasögon med gröna plastbågar från Specsavers. Har kanske egentligen några år för många på nacken nu, men jag gillar dem så mycket att jag inte vill köpa nya.


Svarta och gröna yllemuddar med pärlor.


Vigsel- och förlovningsringar. Förlovning överst: stål med liten diamant från Guldfynd. Vigselringen är i titan (den mörka randen) och silver, köpt från en nätbutik som jag glömt namnet på.


Armband på svart läderband med namnberlock i silver, gjort av Petra (jag fick den och ett matchande halsband efter barnens begravning). Bokberlock i silver från Thomas Saabo (examenspresent från mina föräldrar).



Bronsfärgade örhängen köpta i Marrakesh


Det var allt! Ett väldigt icke-moderiktigt inlägg om vad jag har på mig när jag sitter hemma och försöker lära mig själv att skriva databastabeller med databasspråket SQL. Det blir mer intressant nästa  gång, hoppas jag. :)

/L

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken snygg äldsta dotter jag har !!

2011-01-25 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0