Lite putt

Jag är faktiskt lite ledsen för att jag inte har en biljett till någon av Take Thats spelningar i sommar. De har två spelningar i Köpenhamn, som ju faktiskt inte är så väldigt långt bort (och då skulle jag dessutom kunna passa på att hälsa på min fina svägerska med make), det är ganska troligt att det blir deras enda turné som fem-mannaband (eftersom Robbie Williams hatar att turnera), och för att jag har lovat mig själv att om de någonsin återförenades så skulle jag gå och se dem.

Och för att när de uppträder, så kan det se ut så här:



"Kidz" på Brit Awards 2011

(jag får inte inbäddningskoden att fungera....)

/L

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygg frisyr,bra att frissan hade skön musik hoppas att min också har det i morgon.

2011-02-16 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0