Pushing Daisies och taginer





Jag har precis börjat följa serien Pushing Daisies (trist nog är den redan nedlagd), som förutom att vara bra är väldigt genomtänkt bildmässigt. Fantastiskt vackra och inspirerande kläder och miljöer.

Och, ett helt nytt användningsområde för små taginer :) Jag vet inte hur mycket set syns på bilderna, men de används istället för bägare i det klassiska trolleritricket "Cups and Balls". 

De har den där vackra gula färgen och det mönster som vi såg på så mycket keramik i Marrakesh, men där såg jag aldrig några sådana med metalldekorationer som de här har. Fint att de är dekorerade till och med på insidan, tycker jag.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0