Kände mig lite vild och galen i förrgår...

... och fick D till att klippa av mig luggen! Varför gjorde jag det inet själv? Jo, därför att maken har bättre ögonmått än vad jag har, eftersom hans jobb rör sig runt milimeterskalan, och jag är van att hantverka i cm. Finputsade, och kom med "glada tillrop" gjorde jag däremot.




Jag känner mig riktigt nöjd. Helt perfekt blir det ju naturligtvis inte första gången, men som med alla andra hantverk tar jag för givet att övning ger färdighet. Och det är så skönt att slippa ha en massa hår hängande löst runt ansiktet!

Nu ska jag bara våga få oss att sätta saxen i den där massan av hår som hänger som en pälskrage ner i nacken på mig också... Ungefär ner till hakan tror jag blir en bra längd!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0