Äntligen klart!

Telefonsamtal på telefonsamtal. Från mig till museet, från museet till mig, och inte minst från mig till AMS.

Dessutom ett antal mail, mest från mig till museet och AMS.

Pusslande med vad jag skulle syssla med på KLM och vem som skulle handleda mig, och när, eftersom det är semestertiden under den tid jag ville ha praktik.

Godkännade av olika personer på AMS.

Blankett som skulle skrivas på av min kontaktperson på museet, deras personalansvariga och fackets representant, mig och min handledare på AMS.


Allt detta ledde fram till att jag i förmiddags äntligen fick min prakti godkänd! Och det fastän jag var fullständigt övertygad om att det skulle gå i stöpet i går morse när jag fortfarande inte hört något annat från AMS än: "vi ringer när vi har besked".

Jag ska vara i kartarkivet och textilsamlingarna, och börjar på måndag klockan 9.




Kommentarer
Postat av: Maria

Jippiii! Grattis :) Vad roligt!

2010-05-18 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0