Paket, paket

De senaste veckorna har det ringt på dörren när brevbäraren kommer ganska ofta, och det betyder att hon har ett paket till mig som inte får plats i det ynkliga (men, antar jag, inbrottssäkra) brevinkastet i vår ytterdörr. Jag har en "handla-på-Tradera-period" nu igen, har varit på loppis med vännen E, och dessutom har jag gått med i en bokbytarklubb som heter Parslibris. Jag lade upp böcker som jag tröttnat på, och har hittills fått två böcker i utbyte:


På Tradera hittade jag de här:





Väntar på ett paket till innan jag ska börja hålla hårt i plånboken igen, en klänning som ser ut så här:


Den här vasen hittade jag på Röda Korsets loppis:



Och så fick jag ett annat efterlängtat paket i veckan. Min snälla svägerska E skickade den senaste Sookie Stackhouse boken (de som är grunden till tv-serien True Blood, som jag älskar) när hon hade läst klart den. Jag läser snabbt, men hon är ännu bättre :)



Visst är omslagen vackra?


/L







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Läser om dig ibland. Kämpa på! Livet har inte varit på din sida på sistone men det kommer ljusare tider!



Vad heter böckerna om Sookie och vilken är ordningen?



Kram



Marie

2010-05-05 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0