Idag har alla Alice namnsdag...

... och jag har börjat brodera en Alice-ängel på min nyinköpta väska. Som en liten hyllning till vår fina lilla dotter. Vad jag önskar att jag fick säga: "grattis på namnsdagen, min älskling! " till henne, och inte bara skriva det.



Det fantastiska vädret vi har här, och att praktiken är så rolig hjälper mig än så länge att hålla sorgen lite på avstånd, men fan vad svårt det är i vissa stunder! Det är barnvagnar, glada ungar, prat om barn och kommande barnbarn och gravida överallt.

/L


Kommentarer
Postat av: karolin, min blogg och jag

Grattishälsning till er lilla Alice idag.

2010-06-23 @ 20:17:36
URL: http://omunkavlad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0