Bilder från Kosta-Boda


Glaskonst på väggen i hyttans entré.

Regnbåge på golvet i hyttan.

Smältugn.

Här kommer bilder på glasblåsaren i arbete, men eftersom jag inte har någon aning om vad det är han gör så får de bara tala för sig själva och vara vackra :)








Det fanns ett galleri längre in i lokalen. Väldigt svårfotade glaskonstverk, men jag gjorde ett försök. DEn här har jag för mig hette "Rainbow Man".


Min och Rainbow Mans skuggor.


Konst på väggen i hyttan.



De här fina små kvinnofigurerna var lite olika allihop, och stod på rad på sina olikfärgade socklar så att det bildades en regnbåge, det var superfint! Tyvärr fick jag inga fler bilder på dem eftersom kamerans batterier då valde att lsäga upp sig...





Och till slut en bild på mamma och mig när vi äter glass.


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0