Ordningen (delvis) återställd


När husse sitter framför sin dator är han en bekväm möbel! I natt har Tösen sovit med huvudet under Ds haka. Nej då, jag är inte det minsta avundsjuk....*mutter* Undrar om hon tycker att jag luktar annorlunda när jag är gravid, eller något?

För övrigt är det kallt i Kalmar (och just nu snöar det stora vackra flingor), även om vi i alla fall slipper temperaturer på -30. Fast är man en person som även i vanliga fall fryser mycket och dessutom är gravid, så är även -6 en plåga. En massa te vore min vanliga lösning på problemet, men nu har jag ju dragit ner på det för att järntabletterna ska få bästa effekt. Inte förrän efter minst en timme efter måltiderna kan jag få mig en kopp :(
Just nu är det 30 låånga minuter kvar tills jag äntligen kan få njuta av lite Brunkullans gröna (en julklapp från mina föräldrar), eller en kopp grönt te med havtorn och gojibär (julklapp från min syster).  

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0