En sång till min lilla familj

När jag åkte hem från sjukhuset efter beskedet om tvillingarna lyssnade jag på två låtar om och om igen. Den ena var "vår" låt från bröllopet, och den andra var underbara "God only knows" med Beach Boys.

Nu anser jag mig ju inte (som jag nog har nämt tidigare) vara lagd åt det religiösa hållet så just ordet "god" känns kanske inte så passande. Men själva känslan i låten och resten av texten stämmer ändå så bra in på hur jag känner för alla i min lilla familj att jag har tagit låten till mig som en del av " the soundtrack of my life" (finns det något bra svenskt uttryck för det?). På samma gränslösa sätt som i sången älskar jag min man och alla mina barn!

Och på tal om familj har goskatten parkerat sig framför min laptop och kräver att få bli kliad på magen, så nu måste jag sluta ;)


Ja, fast på den här bilden ligger hon i soffan och inte halvt på min dator, men känslan är densamma ;) Livet är hårt när man har en krävande katt :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0