Fler spår av Alice

Veckorna efter Alices död var det flera vänner som skrev fina inlägg om henne på sina bloggar, och jag fick också mängder av stöttande och tröstande kommentarer på Facebook.

De betyder väldigt mycket för mig, dels för att de visar att folk bryr sig om mig och D, men också för att de på ett sätt bevisar att Alice har funnits och fortfarande finns, i människors tankar. Och det är väldigt, väldigt viktigt för mig att andra också kommer ihåg henne. Det är faktiskt det största skälet till att den här bloggen överhuvudtaget existerar, för att hålla minnet av vår dotter levande.

Så, här kommer länkarna:

PEL - Änglarna gråter

Ugglefot - Till Minne

Anna - Världen är grym


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: tack gumman! Klart det är okey...

Du är fruktansvärt stark, beundrar dig verkligen!!

Fortsätt kämpa på!



Kramar!

2009-10-08 @ 21:41:32
URL: http://annawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0