Angels



Som många andra har jag gillat den här låten av en av mina absoluta favoritartister (den stundtals briljante Robert Peter Williams från Stoke-on-Trent) jättelänge. Har läst att den har blivit populär både som vaggsång och på begravningar, och när jag lyssnade på den häromdagen (och grät en skvätt) tänkte jag att det kanske skulle vara fint att spela den på Alices urnsättning. Det är visserligen långt kvar tills dess, men jag har ändå börjat fundera lite på alla detaljer som vi måste gå igenom och alla beslut som ska fattas och det känns bra. Det är nog arbetet med dödsannonsen som har hjälpt mig att komma över den mentala tröskeln. Den är ett litet avslut (och avsked), och ceremonin blir ett större.

Och nu har jag visst lärt mig infoga videolänkar! Tack Petra!

/L

Kommentarer
Postat av: E:s mamma

Hej

Vilken fin sida Lina! Ett annat tips på låt är Carolas "Jag vill alltid älska", finns nog i annan version oxå om man inte gillar Carola. Handlar om att mista ett barn, jag tycker att den är väldigt fin. Har lyssnat på den miljontals gånger sedan min dotter dog i magen för ett halvår sedan.

2009-11-26 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0